"Az élet olyan, mint a motor. Ha nem indúl, be kell rúgni."

2009. április 06. 21:08 - Itaf

Szerintem a nők legnagyobb kitoláása a férfiakkal ha a miniszoknya alá harisnyát vesznek, és ami engem legjobban idegesiteni szokott hogyha olyan a póló hogy kilátszik a hasuk de éppen nem látod a köldökét és szugerálod hogy nananannanana vegyen már le valamit a felső polcrólXDXDXD

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://itaf.blog.hu/api/trackback/id/tr856992393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sirmonkey 2010.02.19. 22:16:54

Miért lenne kitolás? Annál jobban tetszik. Ez a legginges divat kifejezetten jó. Olyan helyesek így a csajok. :P

itaf 2010.02.20. 11:15:32

na igen azt elérik vele hogy felfigyeljünk rájuk de am kit tisztelhetek benned? :)

sirmonkey 2011.02.01. 22:04:05

Ki vagyok? Miért te ki vagy? :D Egyébként meg a has a nők egyik leggyenygébb, legjobban hidegen hagyó része. Azt ti se gondoljátok komolyan, hogy ez bárkire is bármilyen hatással van. Ugyanígy a kar, meg a hát mutatása is, kivéve ha kajakos, vagy fittness versenyző. Egyébként egyenesen ijesztő, amikor egy nő mutogatja a 28-as bicepszeit. Szóval a lényeg a sejtelmesség. Igenis szoknya alá cicagatya kell, annál izgalmasabb. Te ugye nő vagy és elképzelésed sincs mi tetszik a pasiknak? :D

itaf. 2011.02.03. 16:08:10

ejj hát te egy nagyon vicces ember vagy 5x elolvastam amit írtál próbáltam értelmezni elég sok ellentmondás van benne nem igazán értem de próbálok válaszolni, Férfi vagyok de ezt teis tudod és mindenkinek más tetszik cicagatya nem kell a has pedig számomra izgató lehet hogy az irásod alapján a legjobban hidegen hagyó rész de megint csak mondom mindekinek más tetszik. Én istván vagyok nem illik visszakérdezni és igazán megkérdezhetem tisztelettel hogy ki vagy ha a blogomat lesed :)
"Az élet olyan, mint a motor. Ha nem indúl, be kell rúgni."
süti beállítások módosítása