"Az élet olyan, mint a motor. Ha nem indúl, be kell rúgni."

2010. október 28. 16:57 - Itaf

Delta Fitness


Áhh a régi konditermem megőrülök annyira szeretnék eddzeni.
Naon nem tetszek így magamnak önbizalom is lejjebb adott picit. (de nyugi elfogyni nem fogXD)
Sajnos nem egyszerü legalább még fél évet várnom kell a baleset miatt hogy óvatosan újrakezdhessem bár olyan sosem lessz mint volt de akkoris kell valami és én ebben lelem örömöm.
Igaz most bezárt a kicsike átköltözik más helyre kár nagyon sok emlék fűzött ahhoz a helyhez meg se merem mondani mióta jártam oda.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://itaf.blog.hu/api/trackback/id/tr336992085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sára 2010.10.28. 22:29:36

nézd pozitívan:D egyik felén már túlvagy,mondjuk ez a tél hm...igen jó időtöltés:):S Tee olyan régóta jársz edzeni??:O u.i.:megtartottad jószokásod(Y)

itaf 2010.10.30. 00:02:13

igen megtartottam :D hát igem elég régóta csak én nem szedek semmit és inkább póló alatt látszott hogy szálkás vagyok nem votlam felfújva mint egy lufi :DXD

Petya 2010.11.06. 17:54:16

delta amugyis bezárt :D ide már nem tudnál visszamenni

itaf 2010.11.06. 20:16:21

tudom azért csináltam ezt a bejegyzést emlékűl.

Hajci 2011.01.24. 16:00:15

csak elköltözött, mert az irodaházban lekapcsolták az áramot. úgyh onnan minden elköltözött.
"Az élet olyan, mint a motor. Ha nem indúl, be kell rúgni."
süti beállítások módosítása